storytelling golden circle

De ‘waarom’ in storytelling voor een sterker verhaal

Je weet wat je doet, maar weet je ook waarom je het doet? De ‘waarom’ is misschien wel het meest belangrijkste onderdeel in storytelling. Sterker nog, het is hét krachtigste onderdeel van jouw verhaal. Maar het is ook precies het …

Lees verderDe ‘waarom’ in storytelling voor een sterker verhaal

tractie viral marketing

Hoe kun je Viral Marketing inzetten om tractie te genereren?

Tractie is erg belangrijk voor startups. Het is namelijk hét kwantitatieve bewijs dat er in de markt interesse is voor jouw product of service. Met tractie kun je investeerders en nieuwe klanten echt overtuigen van jouw product of service. Nu …

Lees verderHoe kun je Viral Marketing inzetten om tractie te genereren?

Digitale Transformatie

Kappen met dat papier, het is tijd voor een digitale transformatie

Iedereen maakt zich zorgen over onze planeet. Iedereen wil iets doen. Een van de makkelijkste bijdragen is ophouden met printen en papier in het algemeen: een digitale transformatie dus. Bij Xerox voorspelden ze al in 1975 dat het in 1995 …

Lees verderKappen met dat papier, het is tijd voor een digitale transformatie