Conversie optimalisatie, engineered marketing, Email marketing, tooling, Growth Hacking, Amsterdam, Leadgeneratie, Leapforce, Witold Rosendaal, Philip Hennemann, UX, Tools, Funnel Marketing, Online zichtbaarheid, A.I., Online Marketing, Experimenten, Dashboards, B.I., CRM, Loyalty, Customer journey, Digitale Transformatie, groeien, bedrijfsgroei, leads, deals, acquisitie, klanten werven, marketing, automatisering, prospects, data, website, social media, campagnes, ads, SEA, SEO, Zoekmachine optimalisatie, content marketing, Amsterdam, Growth Hacking Agency

Conversie optimalisatie met pop-ups

De beste pop-up voorbeelden voor conversie optimalisatie Sommigen zweren bij websitepop-ups, anderen vinden ze vervelend. De waarheid is dat pop-ups vaak wonderen doen voor je conversie optimalisatie. Het is een geweldig middel om je lead magnet of dienst aan te …

Lees verderConversie optimalisatie met pop-ups

bull & bear market, engineered marketing, Email marketing, tooling, Growth Hacking, Amsterdam, Leadgeneratie, Leapforce, Witold Rosendaal, Philip Hennemann, UX, Tools, Funnel Marketing, Online zichtbaarheid, A.I., Online Marketing, Experimenten, Dashboards, B.I., CRM, Loyalty, Customer journey, Digitale Transformatie, groeien, bedrijfsgroei, leads, deals, acquisitie, klanten werven, marketing, automatisering, prospects, data, website, social media, campagnes, ads, SEA, SEO, Zoekmachine optimalisatie, content marketing, Amsterdam, Growth Hacking Agency

The Bull & Bear market

Repareer je CRM-dak vóór de bear market

We zitten alweer tien jaar na het begin van de laatste crisis die in 2008 echt begon. En ja hoor het omgekeerde-rentecurve spook steekt de kop weer op, net zoals de beer van de ‘the bull & bear market’. Of wel: de korte rente stijgt harder dan de lange rente. Volgens velen is dat een teken dat een crisis aanstaande is.

Nu ja daar is niets nieuws aan want, ‘the bull & bear market’ wisselen elkaar zich al sinds mensenheugenis met een gezonde regelmaat af. Het is dus bijna een gegeven dat het binnenkort een keer weer echt goed tegenzit, en dan moet je daar nu juist goed op voorbereiden.

bull & bear
Bron: sketchplanations.com
In slechte tijden is het van belang om tijdig, goed en efficiënt je product of dienst aan de man te brengen. Immers, dan is commerciële slagkracht extra nodig. En juist anno 2018, met de huidige mogelijkheden van commerciële software en tooling, is het heel goed mogelijk om een geoliede digitale verkoopmachine te creëren. Bovendien is er hopelijk nu budget om het eens goed onderhanden te nemen voor het te laat is.

De bedrijven die hun marketing en sales proces goed geïntrigeerd hebben in een digitale funnel gaan pas echt de vruchten plukken als het slechter gaat. Dus nu het nog kan, weg met het spreadsheet paradijs, integreer moderne CRM-software, investeer in offerte Tooling, Web frontends, Socials, campagne software, goede koppeling met ERP backends etc. en zorg dat je klaar echt bent voor slechter tijden.

Schrijf je in voor onze growth hacking nieuwsbrief

website van het jaar

Website van het jaar analyse: 5 tips voor een goede website

Wat kunnen we leren van de website van het jaar verkiezing? Elk jaar is de website van het jaar verkiezing. Tijdens deze verkiezing wordt in allerlei verschillende branches de beste website gekozen. Voorbeelden van branches zijn auto’s, consumentengoederen, daten, verzekeraars, …

Lees verderWebsite van het jaar analyse: 5 tips voor een goede website

SEO

SEO is nog steeds belangrijk: tips om met SEO te scoren op Google

Wat is SEO en hoe zet je het in? SEO oftewel zoekmachine optimalisatie is een welbekend en vaak genoemd begrip binnen de online marketing wereld. Aangezien het een belangrijk element is voor het verkrijgen van (natuurlijke/organic) website bezoekers, hebben we …

Lees verderSEO is nog steeds belangrijk: tips om met SEO te scoren op Google

growth hacks, engineered marketing, Email marketing, tooling, Growth Hacking, Amsterdam, Leadgeneratie, Leapforce, Witold Rosendaal, Philip Hennemann, UX, Tools, Funnel Marketing, Online zichtbaarheid, A.I., Online Marketing, Experimenten, Dashboards, B.I., CRM, Loyalty, Customer journey, Digitale Transformatie, groeien, bedrijfsgroei, leads, deals, acquisitie, klanten werven, marketing, automatisering, prospects, data, website, social media, campagnes, ads, SEA, SEO, Zoekmachine optimalisatie, content marketing, Amsterdam, Growth Hacking Agency

Email marketing tips: zo krijg je meer nieuwsbrief aanmeldingen

Haal meer uit je email marketing Er wordt wel eens gezegd dat e-mailadressen het nieuwe goud zijn. Iedereen maakt zich nu vooral druk om het aantal social media volgers, maar je weet nooit zeker hoe lang je die houdt. Maar …

Lees verderEmail marketing tips: zo krijg je meer nieuwsbrief aanmeldingen