Je bedrijfswebsite verbeteren met website heatmaps

Website heatmaps en hoe je ze kunt gebruiken Je hebt een geweldige website gemaakt, maar hoe weet je nou welke onderdelen het goed doen bij je publiek? Een website heatmap geeft je waardevolle inzichten over het gedrag van je potentiële …

Lees verderJe bedrijfswebsite verbeteren met website heatmaps

recruitment, personeel aannemen, werving en selectie, werving & selectie,growth hacks, marketingstrategie, engineered marketing, Email marketing, tooling, Growth Hacking, Amsterdam, Leadgeneratie, Leapforce, Witold Rosendaal, Philip Hennemann, UX, Tools, Funnel Marketing, Online zichtbaarheid, A.I., Online Marketing, Experimenten, Dashboards, B.I., CRM, Loyalty, Customer journey, Digitale Transformatie, groeien, bedrijfsgroei, leads, deals, acquisitie, klanten werven, marketing, automatisering, prospects, data, website, social media, campagnes, ads, SEA, SEO, Zoekmachine optimalisatie, content marketing, Amsterdam, Growth Hacking Agency

Recruitment on Steroids: supersnel personeel aannemen

Werving en selectie van 20 werknemers & 40 zzp’ers met 2 vingers in de neus Recruitment en personeel aannemen is voor elk bedrijf belangrijk. Je personeel is je belangrijkste bezit als bedrijf. Desalniettemin kan personeel aannemen een langdradig, omslachtig en …

Lees verderRecruitment on Steroids: supersnel personeel aannemen

landingspagina, growth hacks, marketingstrategie, engineered marketing, Email marketing, tooling, Growth Hacking, Amsterdam, Leadgeneratie, Leapforce, Witold Rosendaal, Philip Hennemann, UX, Tools, Funnel Marketing, Online zichtbaarheid, A.I., Online Marketing, Experimenten, Dashboards, B.I., CRM, Loyalty, Customer journey, Digitale Transformatie, groeien, bedrijfsgroei, leads, deals, acquisitie, klanten werven, marketing, automatisering, prospects, data, website, social media, campagnes, ads, SEA, SEO, Zoekmachine optimalisatie, content marketing, Amsterdam, Growth Hacking Agency

Het nut van meerdere landingspagina’s

Meer conversies door meerdere landingspagina’s op je website Meerdere landingspagina’s voor één en dezelfde dienst of product? Dat klinkt op het eerste gezicht opzienbarend; waarom zou je meerdere pagina’s maken over hetzelfde item? Het antwoord ligt in getargete online marketing …

Lees verderHet nut van meerdere landingspagina’s

marketingstrategie, engineered marketing, Email marketing, tooling, Growth Hacking, Amsterdam, Leadgeneratie, Leapforce, Witold Rosendaal, Philip Hennemann, UX, Tools, Funnel Marketing, Online zichtbaarheid, A.I., Online Marketing, Experimenten, Dashboards, B.I., CRM, Loyalty, Customer journey, Digitale Transformatie, groeien, bedrijfsgroei, leads, deals, acquisitie, klanten werven, marketing, automatisering, prospects, data, website, social media, campagnes, ads, SEA, SEO, Zoekmachine optimalisatie, content marketing, Amsterdam, Growth Hacking Agency

Social media marketingstrategie

Marketingstrategie op social media: welk kanaal werkt het beste? Social media marketingstrategie, wat is dat precies? Een snelle zoekactie levert duizenden artikelen over met tips en trucks. We schreven ook al eerder over hoe wij onze social media marketing inplannen …

Lees verderSocial media marketingstrategie